Friday, June 6, 2008

PENING LA BUAT WEBSITE NIE!...


Aku kan malas gile la nak buat benda yang kena perah otak nie..... aku tak tau la macam maner agaknyer ruper orang yang cipte software DREAMWEAVER nie.... mesti otak die berserabut macam bulu ketiak aku kan....


Aku tak nak ketinggalan dalam mengejar kemajuan teknologi nie tapi kalau macam nie la gayanyer..... adooooiiii!!!!!! aku macam nak migrain la buat software nie...


mula2 macam terrer jer.... pastu die dah mula masuk benda mengarut2 nie, heeeiii.... rasa nak muntah pun ader...! kalau tengok gambar kat sebelah atas, macam nie la pandangan aku masa tengah buat website nie.
jadi aku rasa saper2 dalam dunia nie mesti rasa macam maner aku rasa bile kite mula2 belajar benda baru kan........
TIDO LAGI BEST KOT...... saper sokong?
Anyway, enjoy ur 'dayz', every'dayz and have a nice 'dayz' ahead....
GELI MAAAAAATTTTT!!!!!!

3 comments:

xanda_zatoichi said...

wakaakakaa... Memang serabut cam bulu ketiak ko. Ceh, macamlah aku penah tengok...

Aku garang, garang jugak dir.. tp hati baik....
huuhu.. ok beb...

take care...

Juriyati Mat Jalil said...

Weiii...bulu ketiak ko tu dah beruban ke belum? Kalau dah beruban, tak yah lah laie teruskan buat web tu...kalau bolum...buek lah sampai habieh...he..he..he

greatdayz9 said...

exkissme ok...

bulu ketiak saya siap rebonding lagi tau..

hehehehe......

takper...

nanti kalau ader masa ujung tahun ker, awal tahun depan ker, lau kiter ader jodoh untuk kursus buat website nanti, korang jangan terkujat tengok aku dah terrer buat website...

bukan website jer...


bapak website pun aku boleh buat....

hihihihiihiii..


insyallah....


have a nice day'z ahead...

GELI MAAAATT!!!!!